دوست رویایی من

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

美食控VOL.5:下午茶时光

 

تابستان گذشته یه فیلم (سریال)کره ای دیدم و از شخصیت توی فیلم خوشم اومد و دوس داشتم منم با ادمی با اون شخصیت اشنا شم البته من میخواستم در چند سال اینده با اون اشنا بشم،

ادمی با اون شخصیت (موهای لخت و قهوه ای و مهربون و کسی که همیشه هوای من رو داره ویه سری چیز های دیگه) رو از خدا خواستم بعد تجسم کردم که بهش رسیدم(از مطالب کتاب راز و قانون جذب استفاده مردم)

 مهر وقتی مدرسه ها باز شدند من یه همکلاسی جدید داشتم که عین همون شخصیت توی فیلم بود (البته خییییلی از چیزی که ارزو کردم بهتر بود) موهاش عین اون بود چشمامش هم همینطور و عییین اون مهربون بود و حتی خیلی از اتفاقاتی که توی فیلم افتاده بود برای من افتاد واسه همینم با اون صمیمی تر شدم و با هم دوست شدیم اون یکی از بهترین دوستایی بود که تو عمرم داشتم  .

شما میتونید حتی ادم هایی رو که ارزو دارید جذب کنید:) فقط کافیه باور داشته باشین و تلاش هم بکنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: روش رسیدن به ارزو, راز, همکلاسی رویایی, موهای لخت, قهوه ای, تابستان, خاطره, تجربه من از راز, چگونه, چگونگی, ,
+ شنبه 3 شهريور 1392 ساعت 18:13 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ